Retningslinjer for refusjon og retur
Oversikt
Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.
For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.
Refusjon
Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen
Forsinket eller manglende refusjon
Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres. Noen ganger tar det optil 3 arbeidsdager.
Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, vennligst kontakt oss på post@navigalaxy.no
Utvekslinger
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, send oss en e-post på post@navigalaxy.no og send varen din til: Navigalaxy AS, Nedre Hjellegate 10g, 3724 Skien
Ved feilbestiling av vare da kan produktet bytes med annet hvis pakken er uåpnet eller produktet er ubrukt. I dette tilfellet frakt kostnader på erstatningen kommer i tillegg.
Frakt og Retur
Varen skal sendes til: Navigalaxy AS, Nedre Hjellegate 10g, 3724 Skien.
Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen. Frakt kan dekes kun når varen er defekt og vi kan ikke erstatte med noe annet.
I utgangspunktet leveringen tar 2-5 arbeidsdager.
Man kan vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.
Hjelp ?
Vennligst ta kontakt på epost til: post@navigalaxy.no dersom det er noe spørsmål.